Thursday, July 09, 2009

Moja nekonečná noc závislosti

Poníženie túženia

Tuším záväzok
Za závesom v kuchyni
V útrobách svojich mysliacich závitov
Trýzniš radosť z môjho bytia

Nepríjemná situácia

Na verande pod topoľom chvíľka poézie
Poľutovaniahodná
Ako tvoje sebatrýznenie

Nebuď mi
zreteľne naklonený!

Umelý sabotér

Len nedávno zdanlivo večné
hľadanie
Na konci
zbytočné
ja
už budem preč



Seansa nezrovnaných

Ach
Nezrozumiteľné písmená génia
Svorky divých apoštolov
novodobosti

Včera som pozerala len tak
na televízor
na svorku divých lží
a toľko nezmyslu
mizlo a mizlo v sekunde vypusteného slova

Niekedy rozmýšľam
v percentách, zlomkoch, podieloch
Porovnávam a narovnávam
a potom logaritmujem
kvôli menším stratám na životoch

Ľudia
vznešených duchov
umravnených mravov
obracajúc sa v prepadnutých kreslách
týždeň čo týždeň
až na samé dno podlahy
dookola velebia
svoje a všetky prepadnuté hlasy


Moja nekonečná noc závislosti

(1)

Toľko nedostatku!
Výrazu!

Stále začínam toľkým
dookola dookola
Viac čítam
viac si nezapíšem

Už sa nedá veriť si

Mám rada, keď mi hovoríš, aká som prirodzená a bezstarostná a žiarivá a šťastná.
Naše letné randenia. Som nimi posadnutá.

Toľko písmen!
A! B! C! D!
A ja raz zomriem na nedostatok slov
inšpirácie
rozumu
sexu

života

Kedy?!

Nenachádzam...
Nemáš to, povedal si mi, pre mňa.

Tie moje rozhodnosti!
Od posledného augusta
Taká som malá
aká som malááá
a taká dokonalá

Umieram

Na dokonalosť svojej prázdnej hlavy


(2)

Myšlienky mi trhajú tvár
Som škaredšia ako noc


(3)

NEZNESIEM POMYSLENIE
NA POCIT ŽIVOTA
PUSTÉHO AKO TAM
KDE NIET ANI KÚSKA TEBA


(4)

Nenechali ma

dohrať
hru inšpirácie

sebou


Vraj
som to včera

prehnala


(5)

Odpoveď na seba nechala čakať
do rána
Poprela
deti bezsennej noci

Smutné, vždy uveriť nepravým pravdám.

To axiálna epocha môjho vedomia

Iní vravia, že mi
šibe
Toľko je iných
na posledných stranách

Všetci našli úkryt
v mojej malej milej bytosti


Nedovoľ mi

Nezvládnuť situáciu
Plnú času a zlyhaní
Keď spánok sa mi otočil chrbtom
dorezaným bolesťou bdenia
nad ťažkými slovami
z tvojich úst

Čím som sa prehrešila

voči

sebe


Osameli sme

Presne ako sme si vtedy želali
Ach
Len v My
som ťa vymenila

(Zase som zabudla)

Asi aj vy ste osameli
Podľa našich predstáv

(Kto si to má všetko pamätať?)

Keď

už bolo

toľko


Nás




No comments:

Post a Comment